Monday, April 10, 2017

postzegels met kippen


Begin van 2017 werden we verrast met een fraai velletje met 10 verschillende kippenrassen. Nederlandse rassen wel te verstaan. De nominale waarde van dit vel, dat wat het op het z.g. postkantoor kost is  € 7,80, per stuk dus € 0,78.  Nu ik dit zo schrijf vraag ik me af of het vel algemeen verkrijgbaar is, morgen even checken in het dorp.  Nu zie ik op Marktplaats deze zegels gebruikt langskomen voor prijzen van € 0,50/€ 0,60 per stuk, toch best wel veel voor een uitgifte van 2017. Vraag me af of dit met alle modernere zegels het geval is, dat er zo'n 75% van de postfriswaarde wordt betaald voor een gestempeld exemplaar. Blijft dat het zeer fraaie zegels zijn met extra informatie over veerstructuur van de getoonde hoenders





Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats